عسر تعليمي- בוגר במדעי החברה בהדגשת ליקויי למידה
א. לימודים של המכללה הקהילתית:
לימודי תשתית חובה- לימודי פטור:
| שם הקורס | קוד קורס |
| ערבית | 1-1010 |
| עברית (לפי רמות) | 1-1011 |
| אנגלית (סדנת ידע) | 1-1012 |
| מיומנויות למידה | 1-1013 |
| מאגרי מידע וכתיבה אקדמית | 1-1014 |
| יישומי מחשב | 1-1015 |
18 נ"ז:
| שם הקורס | קוד קורס |
| מערכת החינוך הערבית בישראל | 2-2010 |
| שיטות מחקר | 2-2011 |
| שילוב הילד בחינוך הרגיל | 2-3010 |
| הפרעות בתקשורת | 2-3011 |
| מוגבלות שכלית התפתחותית | 2-3012 |
| דפוסי התנהגות | 2-3013 |
| ליקויי למידה | 2-3014 |
| תכנון ושיטות עבודה בחינוך מיוחד | 2-3015 |
| סוגיות בתרבות ובחינוך אסלאמיים בימי הביניים | 2-2016 |
ב. לימודי האוניברסיטה הפתוחה:
לימודי תשתית חובה- 18 נ"ז:
| רשימת קורסים | רמה | נ"ז |
| יישומי מחשב למדעי החברה (10159) | פ | - |
| מבוא לסוציולוגיה | פ | 6 |
| מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (30111) | פ | 3 |
| מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה ב (30112) | ר | 3 |
| שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (10285) | ר | 4 |
1. לימודי פסיכולוגיה- 26 נ"ז:
| שם הקורס | רמה | נ"ז |
| מבוא לפסיכולוגיה (10136) | פ | 6 |
| פסיכולוגיה קוגנטיבית (10264) | ר | 6 |
| פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות (10493) | ר | 4 |
| אישיות: תאוריה ומחקר (10269) | ר | 4 |
| פסיכולוגיה פיזיולוגית (10615) | ר | 6 |
| השתתפות במחקרים בפסיכולוגיה (91412) | - | - |
חינוך- 36 נ"ז:
| רשימת קורסים | רמה | נ"ז |
| פסיכולוגיה בחינוך (10125) | ר | 6 |
| סוגיות בחינוך המיוחד (10139) | ר | 6 |
| קריאה: תאוריה ומעשה (10123) או הוראה יחידנית (10256) | ר | 6 |
| מחוננות וכישרונות מיוחדים (10711) | ר | 6 |
| ליקויי למידה (10527) | מ | 6 |
| פילוסופיה של החינוך (10765) | ר | 6 |
2. לימודי פסיכולוגיה וחינוך:
בחירה- 12 נ"ז מתקדמות:
| רשימת קורסים | רמה | נ"ז |
| הפרעות קשב והיפראקטיביות (10563) | מ | 6 |
| קשב חזותי (10525) | מ | 6 |
| ליקויי קריאה (10593) | מ | 6 |
| ליקויי למידה בחשבון: היבטים קוגנטיבים, נוירופסיכולוגיים וחינוכיים (10905) | מ | 6 |
3. בחירה חופשית- 6 נ"ז מתקדמות.
4. דרישות סמינריוניות:
שתי עבודות סמינריוניות מבין הקורסים המתקדמים המופיעים בסעיפים 1 ו- 2 לעיל.